ZADANIE TRENERSKIE NR 1: przygotować studium przypadku dot. negocjacji i komunikacji na fundamencie oglądania odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Euforia; Iwan Wyrypajew
Rachel wychodzi za mąż; Jonathan Demme, Teoremat; Pier Paolo Pasolini
Odległa błękitna planeta; Werner Herzog
Gdzie jest Nemo?; Andrew Stanton, Lee Unkrich, Walkower; Jerzy Skolimowski
Testosteron; Tomasz Konecki
Człowiek słoń; David Lynch, Powrót do przyszłości III; Robert Zemeckis
Głupota; Albert Nerenberg, Dzieci niebios; Majid Majidi
Przekręt; Guy Ritchie
Zdążyć przed północą; Martin Brest, Miłość jak narkotyk; Griffin Dunne
Fanatyk; Henry Bean
Turman show; Peter Weir
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: wymyślić muzyczną grę integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z poniższych przebojów:
Kult, Spokojnie, Generation X, Generation X
Pendragon, The World, Hendrix Jimi Experience, The, Hey Joe, Kula Shaker, K
Rolling Stones. The, Sticky Fingers, Twelfth Night, Live And LetLive, Sting, …Nothing Like The Sun
Róże Europy, Mamy dla was kamienie
ZADANIE NR 3: – Umiejętność poprawnego formułowania profesjonalnych treści. Opracować zrozumiałą dla dzieci instrukcję przyjmowania jednej znastępujących tabletek:
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
207.1, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
79.0, Hormony przysadki i podwzgórza – inhibitory hormonu wzrostu
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne