Zadanie domowe – dydaktycy – kierunek komunikacja społeczna


ZADANIE TRENERSKIE NR 1: przygotować studium przypadku dot. negocjacji i komunikacji na fundamencie oglądania odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:

  • Euforia; Iwan Wyrypajew
  • Rachel wychodzi za mąż; Jonathan Demme, Teoremat; Pier Paolo Pasolini
  • Odległa błękitna planeta; Werner Herzog
  • Gdzie jest Nemo?; Andrew Stanton, Lee Unkrich, Walkower; Jerzy Skolimowski
  • Testosteron; Tomasz Konecki
  • Człowiek słoń; David Lynch, Powrót do przyszłości III; Robert Zemeckis
  • Głupota; Albert Nerenberg, Dzieci niebios; Majid Majidi
  • Przekręt; Guy Ritchie
  • Zdążyć przed północą; Martin Brest, Miłość jak narkotyk; Griffin Dunne
  • Fanatyk; Henry Bean
  • Turman show; Peter Weir

    ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: wymyślić muzyczną grę integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z poniższych przebojów:

  • Kult, Spokojnie, Generation X, Generation X
  • Pendragon, The World, Hendrix Jimi Experience, The, Hey Joe, Kula Shaker, K
  • Rolling Stones. The, Sticky Fingers, Twelfth Night, Live And LetLive, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Róże Europy, Mamy dla was kamienie

    ZADANIE NR 3: – Umiejętność poprawnego formułowania profesjonalnych treści. Opracować zrozumiałą dla dzieci instrukcję przyjmowania jednej znastępujących tabletek:

  • 40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
  • 207.1, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 79.0, Hormony przysadki i podwzgórza – inhibitory hormonu wzrostu
  • 153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • Comments are closed.