Ćwiczenia kreatywne – problematyka do pracy zaliczeniowej


Informujemy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne rekomenduje się nizej wymienione książki do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja lingwistyczna – „Antropogeniczne zagrożenia atmosfery” i „Kobiety ze snu i cosmofaceci jako osobowości erotyczne kultury konsumpcyjnej. Jakie obrazy płci pożądanej/przeciwnej tworzą czasopisma CKM i Cosmopolitan”
  • gra kreatywna – „Turcy w Niemczech-od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich” i „Wykorzystanie faktów w autokreacji polityka”
  • gra menedżerska – „Kurdowie w Turcji w XX i XXI wieku” i Psychodramatyczne Symulacje Menedżerskie oraz „Postać starego ojca i królewicza w baśniach i legendach”
  • zabawa kreatywna : „Szaleństwo w literaturze rosyjskiej XIX i XX wieku na przykładzie życia oraz twórczości ocenianych pisarzy epoki” oraz „Cechy charakterstyczne powieści kryminalnej na podstawie cyklu o Breslau Marka Krajewskiego”
  • zabawa słownikowa : „Ku Klux Klan – dzieje i ideologia. Analiza krytyczna” i „Walory turystyczne i kulturowe Gniezna”
  • symulacja edukacyjna : „Zróżnicowanie opadów na terenie Polski” i „Internet jako środowisko komunikacyjne miłosników Opla”
  • gra komunikacyjna – „Ochrona praw dziecka ” oraz „W syberyjskim piekle studium człowieka”
  • zabawa kreatywna – „Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa jako miejscowości wypoczynkowo – uzdrowiskowej” i „Potencjał turystyczno-rekreacyjny Zalewu Muchówka w Siedlcach”
  • zabawa zespołowa : „Kreowanie ideału urody współczesnej Polki. Moda, makijaż, medycyna estetyczna, Adobe Photoshg” oraz „Młodzież przyszłością Europy. Program Unii Europejskiej Młodzież w Działaniu w kontekście integracji europejskiej”
  • Comments are closed.