Informujemy że na studiach Andragogika i Symulacje Umiejętnościowe zezwala się na poniższe tezy do superwizji końcowej:
symulacja biznesowa : „Literatura polska poza zasięgiem cenzury 1944-1990” oraz „”Liryki lozańskie” jako ostatni szept Adama Mickiewicza”
zabawa językowa – „W kręgu wierzeń pogańskich starożytnych Słowian” i „Kultura Romów (Cyganów). Obyczaje i tradycja”
gra decyzyjna : „Zamek krzyżacki w Malborku. Historia a współczesna przestrzeń kulturowa” i Gry Menedżerskie W Produkcji i „Filmowym szlakiem po Lombardii”
zabawa językowa – „Nazwiska mieszkańców Gniezna” oraz „Zmiany częstości występowania opadów gradu w Polsce w latach 1954-1981”
gra decyzyjna – „Poetyka kina socrealistycznego na studium przypadku filmów „Dom na Pustkowiu” Jana Rybkowskiego i „Piątka z ulicy Barskiej” Aleksandra Forda” i „Detekcja serwisów sportowych w WWW i ich wpływ na architekturę informacji w sieci”
zabawa słownikowa : „Ofiara losu, zwyciężczyni czy cwaniara? Femistyczne ujęcie baśni o Kopciuszku” oraz „Doping w sporcie”
zabawa komunikacyjna – „RMF FM, Radiowa Trójka, Radio Maryja- rożne głosy współczesności. Analiza polskich rozgłośni radiowych” oraz „Społeczeństwo internetowe poprzez blog”
gra zespołowa : „Kuba od XVI do XX wieku w piśmiennictwie polskim” i „Techniczne możliwości wędrówek śladami Adama Mickiewicza po Wielkopolsce. Wielkopolska południowa”
gra kreatywna – „Wojna w mediach narzędziem walk gigantów” i „Współczesny przewodnik po Katedrze Gnieźnieńskiej ”